مردم کشورهای اسلامی کدام پوشش را برای حجاب زنان مناسب می‌دانند؟ +نمودار
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 455
نویسنده : آرمان حسيني
گروه جامعه: نتایج یک نظرسنجی تازه که توسط موسسه تحقیقات اجتماعی دانشگاه میشیگان و با هم‌کاری مرکز تحقیقاتی پیو (PEW) در هفت کشور با اکثریت جمعیت مسلمان انجام شده، حاکی از آن است که بیشتر مردم این کشورها ترجیح می‌دهند که یک زن به طور کامل، موهایش را بپوشاند. تنها در ترکیه و لبنان، درصد قابل توجهی از پرسش‌شوندگان گفته‌اند که زنان بهتر است موهای‌شان را در ملاء عام نپوشانند.



در این نظرسنجی، به پرسش‌شوندگان از هفت کشور تونس، مصر، عراق، لبنان، پاکستان، عربستان سعودی و ترکیه، کارتی شامل شش تصویر از سبک‌های مختلف پوشش سر و صورت داده شد و آن‌ها باید انتخاب می‌کردند که کدام‌یک از این شش سبک را برای یک زن در مکان‌های عمومی مناسب‌تر می‌دانند. هرچند که هیچ عنوانی برای این شش سبک پوشش در روی کارت نوشته نشده بود اما شش تصویر از چپ به راست عبارت بودند از زنانی که برقع و نقاب بر سر داشتند (۱ و ۲)، زنانی که حجاب‌شان کمتر می‌شد (۴ و ۵) و بالاخره در تصویر ۶، زنی که سرش را نپوشانیده بود.




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: